dilluns, 1 de març del 2010

Retrobament a Can Pau de la Rosa

Cap de setmana d’allò més especial, dissabte poca cosa: sortida per Sant Quirze més breu de lo esperat per l’aparició de la pluja però be 20 quilometres per calmar les ganes de bici i l’Ada provar la tija nova, amb lo que comporta: posició nova, i per la tarda, sessió de cine amb Precious del tot recomanable si no es que només t’agraden els efectes especials es clar!

I diumenge, doncs diumenge el tema pintava molt bé i va acabar sent sensacional!
L’objectiu del diumenge era anar a Can Pau de la Rosa a visitar a l’Annabel i el Jordi que venien de visita amb el Outlet Tours i quina millor manera que anar-hi tot pedalant i amb la millor companyia, per això per el camí havíem quedat a Sant Jeroni de Murtra amb la Clara i el Carlos, per fí tornaríem a rodar junts i una mica més endavant, a la Conreria, amb els dos titulars indiscutibles de totes les sortides, el Ru i el Francesc.

Així que amb tota la son del mon agafem el riu i amb un sorprenent vent a favor arribem volant a Bcn i a Sant Jeroni doncs mitja horeta abans de l’hora.... un parell de voltes per fer temps i ens reunim amb la Clara i el Carlos. Comencem la ruta fent el clàssic dipòsit i desprès cap a La Conreria on trobem els Antonio’s (Ru i Francesc). Les sensacions durant la ruta fantàstiques, estem d’allò mes distrets, xerra per aquí, per allà, algun pal -per animar la cosa i com no, jo a cada cruïlla passant-me de llarg i el Ru per sort posant ordre si no encara estaríem donant voltes! El recorregut que seguim és d’un track que tenia per casa poc provat i mare meva no parem de passar per el costat de corriols de baixada amb una pinta... però nosaltres sempre camí amunt!! A més per afegir-hi emoció no sé com carai vaig calcular que arribaríem a les 11:00 a lloc, no parem d’apretar i no hi ha manera d’arribar!!

------------------Jugant amb la sorra

Durant la ruta algun moment còmic, com quant el track ens porta de ple a un camp de tir i al veure’ns els clients del camp ens avisen dient:

- No passeu per allà que foten trets i tiren fletxes!!!

Lo dels trets m’ho esperava però al dir-nos que també tiraven fletxes, vem recular quin perill!!!

Amb tot anàvem acumulant quilòmetres i desnivell i el trencall que buscàvem per continuar per el recorregut de la Montalbike fins a Can Pau no arribava... a mi ja em xiulaven les orelles i començava a patir per la meva integritat, eren gairebé les 12:00 i els portava sense esmorzar i amb preses!!! Tots somiàvem en arribar i menjar!!!
Finalment trobem el trencall, un corriol de baixada i una pujada amb un parell.... jo animant dient que era l’ultima, ningú s’ho creia, jo tampoc!!! Fins i tot en algun moment vem cridar a l’Annabel, si arriba a contestar flipem!!!!

Per sort i miraculosament era l’ultima pujada, apareixem en una pista i veiem un cartell que anunciava el outlet Tour i al final veiem Can Pau i l’Annabel saludant-nos!!! No us imagineu l’alegria d’arribar, de tornar a veure l’Annabel i el Jordi i de veure les caixes de croissants que ens tenien preparades a l’arribada!!!!! Sou grans!!!!
Arribàvem poc abans de 2/4 d’una amb 74 quilòmetres, amb una mitja explosiva i jo que deia que arribaríem a les 11:00... si és que!!!!

Allà a Can Pau tot és especial, tot lo que tenen t’ho ofereixen i et fan sentir en una gran família i si això li sumes que tenien tot de bicis per provar, doncs el paradís. De les bicis millor mireu les fotos, només dir que eren precioses, les Niner son espectaculars! Bé, en veritat totes eren maques però la de la Annabel era sensacional !!!!!

-------------------Els nens jugant

Durant l’estada també van arribar la família Blanch al complert, així que entre provar bicis, xerrar, riure i mes coses, estàvem encantats però allà les sorpreses van una darrera l’altre i quan nosaltres dèiem que teníem que marxar que es feia tard, ells responien posant-se a cuinar una paella per tothom, espectacular! Felicitar al Jose i la Maite, estava boníssima!!! I a mes encara van fer un sorteig d’un cap de setmana a la casa!! Lo dit, un diumenge sensacional i amb la millor companyia possible!!!!!

Nou entrenament de l'Ada----------------JJose cuinant la paella

Finalment i com era d’esperar se’ns va fer tard i ens vem retirar buscant la via més ràpida, anar enllaçant carreteres poc transitades fins agafar el tren a Granollers.

Desprès d’una jornada així surts carregat de bones sensacions, amb la convicció que el món de la bici està ple de bona gent!! Gràcies Annabel i Jordi per tot!! I a la resta per ser bona gent com sou!!!

Noe SLopes ha dit...

A que molan las SS ehhh, ufff, yo probé la niner SIR del Jordi y me quedé engachada....quien tuviera pasta....aissssss

Es cert, va se un cap de setmana sensacional, bona companyia, una ruta singular i sobretot, un tracte SENSACIONAL..

Ens veiem aviat

Annabel ha dit...

Nois la veritat es que us necessitavem, les Niner van ser l'excusa perfecta, però, i ho dic amb el cor a la ma, us trobavem molt a faltar......He de retrovar-nos aviat perque ja us anyoro....

Un petó, us estimo molt!

No teniem penden un curset de tecnica?

Annabel ha dit...

Docs a posar dates!!!!!!

Oscarjet ha dit...

Hola parella ! com li foteu !!! collons!
Quin 2009 !
Espero que actualitzeu mooolt i a seguir donant pedals..
Us linkare al meu blog per teniros a prop pero pq no poseu un gadged de "seguidors" millor??
Be, un salut desde Gavà de un btt´ero !