dimarts, 20 de març del 2012

Gran Setmana!

Desprès de no agafar la bici en una setmana per una tendinitis al braç que feia que el meu tendó fotés un terrabastall de por, arrencava la setmana amb moltes ganes de bici, pura ànsia!
Dilluns: Tot i les ganes encara vaig ser prudent i res de bici al carrer, castigat fent spinning suant lo que no està escrit, quin rotllo!
Dimarts:  Ara si, a passejar la bici però tampoc no gaire ja que em tocava anar a recollir la Petitona al metge que ja estava curada! Un bon dia, recupero furgo i torno a pedalar, aquest cop també prudent, una hora i escaig per el riu sense cap molèstia, fantàstic!!!
Dimecres:  Per coses diverses portava setmanes sense entrenar més de dos dies aquesta tocava recuperar, així que a quarts de 7 de la tarda torno a treure la bici a passejar però aquest cop sense miraments, a més tenia una llum per provar de NaturalShine de 900 lumens que prometia, primer cap a Castellar, un cop allà per pujar al Puig tiro per el recte i m’enfilo per les rampes de bombers, 20 minuts de pujada important, d’allà fins a Can Cadafalch on realitzo la prova definitiva de les llums i del meu braç: Tot el corriol fins Castellar! La veritat és que el llum espectacular i el braç responia però tot i això la baixada se’m fa llarga, fer zones tècniques de nit i sol no es massa relaxant ni massa bona idea... ho baixo tot però decideixo que millor acompanyat un altre cop!!! I cap a casa, bona ruta per un dimecres!
Dijous i divendres descans però dissabte.... sortida amb el Bestiar!!!!


 Dissabte:  Ens trobem a Granollers amb en Francesc i una part del comando Sentmenat, en Dani i en Bender, amb aquests figures segur que ens tocarà córrer!
De Granollers cap a Cànoves la majoria tranquils anar escalfant però altres van per feina, uns xerrem i l’Ada va fotent series treien xispes, tremendo!!!

Això sí sembla que veure-la córrer d’aquella manera va servir per anar esverant el bestiar poc a poc fins que quant vem començar la pujada al Pla de Calma, lluny d’anar tranquils, vem pujar a un ritme ben alt com a mínim per un servidor,  evidentment el ‘venusiano’ del Dani anava xiulant!! Mare meva com que la setmana passada no vaig fer la interminable pujada al Turó per mi aquesta era llarguíssima, la primera de l’any, i tela si se’m va fer llarga sort que a l’últim tram, superades ja les rampes més dures... el Dani va afluixar i el Bender i jo vem respirar, per fi!!!  

A dalt ens atrapen el Francesc i l’Ada que arriba remugant perquè carai corríem tant, ni idea la veritat però de Granollers fins allà dalt en un moment, aquest bestiar va ràpid!

Un parell de rampes i baixada de pista on al poc parem, ja que ens passàvem de llarg un trencall... allà l’Ada em diu:
-         Que no ho sents?
-         Òndia la roda!
Doncs sí, la roda de davant perdent aire i no s’atura.. o lo que es lo mateix un tall a la Exception, casum l’olla tot un Iron sense problemes i aquí la forado en una pista!!!! Aprofitem la parada forçosa a muntar càmera per anar esmorzant, avui anem per feina!

Vistes del Tagamanent
Si la pujada era de nivell doncs la baixada no es quedava curta... rodàvem fins al Tagament on agafàvem el mític GR5 fins Aiguafreda, mare meva quina tela, trams farcits de pedres, esglaons de tamany abusiu, arrels amb ganes de buscar brega.. tot un divertimento!


I quines feres de companys... un esglaó enorme que no se m’ocorria millor manera que fer-lo caminant, Francesc el salta... quin crack!!
A Aiguafreda agafem una  pujada xunga cap als Cingles de Bertí on les cames es queixen de valent però un cop amunt ens obsequia amb unes vistes impressionants.




 D’allà al PuigGraciós i quatre corriols més fins Granollers. Gran ruta, millor companyia i fantàstic entreno, 70 kms i 2000mt + en un matí ben complert!! I un cop ens acomiadem dels companys ens entaulem a dinar com uns campions, que ens ho hem guanyat!!!
Puiggraciós

Ru, perquè estiguis orgullós de nosaltres!

Diumenge:  Es presentava d’allò més estrany ja que a l’Ada li tocava fer el trasllat a la nova botiga de l’Escapa així que sortiria sol. Vaig veure que la gent del Republik Bikes sortien però ho feien massa d’hora per mi.. així que em vaig aprofitar que tenien el track penjat per sortir al meu aire més tard. La ruta molt bé, primer cap a Matadepera on abans d’arribar-hi ja havia perdut el bidó ben ple... un desastre! D’allà uns corriols ben familiars ja que resulta que bona part del track era seguint el recorregut de la Volta al Vallés d’aquest any, això si esquivant alguna encerrona, tot un punt!

El Tom, el meu proveïdor d'aigua, jejeje
A la zona de Sant Feliu, festival de corriols, ohhh com m’agraden! D’allà el track esquiva la pujada del ‘Nopuedo’, per una molt més sociable, ho celebro!!  En aquesta pujada coincideixo amb els de la botiga, entre ells el Tom i el Seven que feia un munt que no hi coincidia en bici, faig la pujada amb ells, alguna foto, a dalt comento el track amb el Wardok, l’organitzador i bona gent que son tots, surten diversos voluntaris per donar-me aigua quan saben que no en porto, finalment en Tom em dona tot un bidó gran ple oeeeeee, GRACIES TOM!!!!
El Seven
La colla del Republik
 Continuo sol i acabada la pujada empalmem amb el corriol de Can Cadafalch, uooh m’ho passo com un nen baixant, de dia molt millor!!! De Castellar pujada fins al Puig on el track m’indica per un bucle prou xulo per la zona de Sant Llorenç amb els seus corriols, segueixo cap a Coll Monner à Tres Pins i direcció al Avenc del Castellet on hem trobo al Luis en direcció contraria amb més colla, xerrem una mica i s’acomiaden fent-me molta enveja ja que van cap a Sant Llorenç a fer una cerveseta...

Guanta
 Jo segueixo, estic al·lucinat porto vora 4 hores a ritme alegre i les cames no es queixen, unes sensacions boníssimes!!! Què més.. doncs passo per Guanta, baixada i a buscar el camí dels cactus fins a Castellar on desprès de 4 hores paro a esmorzar, tard però prou bé un entrepanet que portava i de postres un croissant de Xocolata del Villaró oeeeeh!!

Amb la panxa plena cap a Sabadell on passo per la nova botiga de l’Escapa a vore que tal i... al·lucino, mare meva quina quantitat de material i que gran, amb bar i tot!!!
65km i 1700mt+
Gran setmana de bici però ara mateix tinc excedent d’àcid làctic a les cames, quin mal!!!



L'Ada amb el Xavi i el Miquel de mudances

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Ho he dit algun cop que m'ho passo molt be amb vosaltres?
Genial la foto del pique amb l'Ada, el Bender mira cap un altre costat com si no ens coneixes de res.

Quin tros de ruta et vas fer diumenge! Jo em prou feines vaig fer un Puiggracios!

Tinc moltes ganes de veure la botiga, però mes de que torni a ser dissabte per tornar a sortir de ruta! :)

tHeBAlaNce ha dit...

aquests paratges em sonen prou...i que bé que no hi hagi molèsties, a veure si m'acabo de posar a tò i us puc acompanyar algun dia d'aquests...

senselimits ha dit...

Només puc dir una cosa....... enveja insana!!!!!!

Clara ha dit...

Ostres aquí un no es pot descuidar ni una mica, buff si que heu fet coses, però Santi ja veig que al temps que has estat de baixa las pogut recuperar molt be, ehhh..Ohh mare de deu la pujada al Pla de Calma, es preciós però a la vegada molt dura, ho mes important son les bones sensacions desprès de la tendinitis i com no sortir amb aquesta colla, que ja veig que al Power comença a baixar sense treure el peu...I tu diumenge apaa a recuperar kms , mestre L’Ada treballa, que dolent...