dijous, 14 de novembre del 2013

Dissabte de doblet i diumenge de triplet

El finde passat només teníem clara una cosa, diumenge tocava sofing que el campionat de motos s'havia de veure, no sempre tres catalans tenen l'oportunitat de coronar-se campions de les tres categories del mundial. La decisió va ser encertada, paperàs de tots ells.
Grans, molt grans!

Així que dissabte se'ns va ocórrer fer dues rutes per compensar la que no faríem el diumenge, jejeje. I vem enredar al Ruben i al Luis que ens hi van acompanyar.
A punt per un dia intens de Btt!
Vem començar anant a Arbúcies a gravar el track de la ruta que farem amb l'Escapa Club el 24 de novembre, ja sabeu si us animeu ens hi podeu acompanyar. Aquí trobareu tota la informació.

La ruta és pistera però molt bonica, paisatges de tardor amb les Agudes vigilant-nos i el Montseny excels en aquesta època de l'any. Les fotos ho diuen tot, castanyers magnífics i ermites romàniques.
Santa Maria de Liors

Està costant però la tardor comença a fer acte de presència al Montseny

Davant del castanyer de les nou branques

Quants anys deuen tenir aquests castanyers?

mmm... castanyes!

Aquesta bici està fatal :)
Problemes tècnics, primer punxada del Santi

després el Luis trenca cadena

Sant Cristòfol

Ajuntant trams de diversos tracks aconseguim fer la volta complerta, hem de fer mitja volta un parell de cops però ens en sortim prou bé. El dia 24 sortiran uns 50kms i 1600 de desnivell. Tard però ens entaulem per dinar, i com més pressa tens tot surt del revés i al restaurant tarden més del què ens imaginàvem al demanar el menú però ens convenia alimentar-nos i sobretot rematar el dinar amb un bon tros de tiramisú, jejeje
Es nota que hi ha gana

A les 16:30 sortim d'Arbúcies, a les 18:00h comença la pedalada nocturna de Castellbisbal on ens hem apuntat ja que el Josep de la feina és a l'organització i ens n'ha parlat molt bé. La botiga també hi col.labora així que no hi podem faltar. Arribem justos, molt justos, a les 17:45, ens hem d'abrigar, col·locar les llums, recollir dorsals, posar-los a les bicis amb més o menys gràcia (ja sabem que últimament això porta cua), total que sortim els últims amb les bicis escombra esperant darrera nostra per poder sortir.
Ens falta el Luis i més o menys ja ho tenim tot, si ens deixem algo no serà estrany, amb les presses...

Sortint del poble avancem unes quantes posicions. Durant tot el recorregut hi ha diversos trencalls senyalitzats amb l'opció fàcil i alhora curta o l'opció difícil que a més és llarga. Evidentment triem la difícil i perdem de cop totes les posicions guanyades, punxo la roda del davant... i ens tornem a quedar gairebé els últims, quin cas!
El Ru ha posat el dorsal fatal i això que no l'he ajudat pas!

Quina sorpresa, a mitja pujada ens trobem al Jose!!

I apa, ara em toca punxar a mi...

Amb la punxada he de patejar tot un tram de pujada molt i molt dret que el Santi aconsegueix fer sencer, "lo puto amo". Aquí tot és així pujades dures prou dretes i baixades moltes d'elles de corriol i algunes amb trams trialeros, en un d'ells el Ruben cau però sense massa conseqüències, vaja que el recorregut és dur i de nit xulo, això sí de dia segur que paisatgísticament no ha de ser la millor ruta, especialment un tram prou llarg al costat del riu, quin fart de rodar i com que està tot tan sec... però el tram passa i tornen les pujades i els corriols ens ho passem com nens i mica en mica arribem al final de la ruta.
En el primer avituallament, quins caretos!

Llumetes

Rodant pel riu, el Luis, el Ru i un bandoler

Arribem al segon avituallament i ara neva! ai no, coi de càmera, jejeje

Al final 38kms 900 de desnivell i aquest super perfil:
Rampots!!

Ah i espectacularment senyalitzat! Sent de nit i en cap moment dubtem de cap on hem d'anar, quin curro!
Que bé ara ja començavem a tenir les reserves de caldo sota mínims, jejeje

Els d'Escapa a la nocturna de Castellbisbal. Josep i companyia un 10 per l'organització!