dilluns, 8 de desembre del 2008

Volta pel Vallès 28-12-2008

Doncs bé com que sembla que voleu detalls ho farem de manera gràfica jeeje !

Als pocs metres de sortir...-----------De pujar també pujarem



















Pujarem fins dalt,bones vistes jeje!!


I com que tot no ha de ser pujar, una dosis important de 'lado oscuro'

La gent de la zona amb aquestes pistes ja haureu reconegut algun camí que altre però no patiu que alguna sorpresa segur que trobareu!!

Per apuntar-se o consultes aquí mateix , en el foroGalletero també hi ha obert un post.

Ens veiem el 28 innocents!!!!

13 comentaris:

Unknown ha dit...

uo! però si això és la Rond'elles! :) (bé, part dels camins!), quina gràcia! ...oi?

ostres! pel 28 dius? jijiji, potser m'hi veureu doncs! em miro agendes i ja us confirmaré quelcom! que tinc ganes de tornar a compartir rodades!

petons i nanit,
gemma

Unknown ha dit...

ostres! tot i que... 80 km! bufff, no sé si estaré preparada! que aquest diumenge vaig fer-ne 82km però sense desnivell, al costat del riu i mar, i entre el fred i tot, vaig arribar bastant petadetaaa! (també és cert que anava a una mitja de 20km/h i me'ls vaig polir amb 4-5h de pedal!)

bé, ho tindré en ment!

;)

Ada Xinxó ha dit...

Ei Gemma, el desnivell no el sabem del cert però compta uns 2000, jejeje com has detectat els trams de les Ronde'lles! bona vista!
També hi ha força corriols i algun tram tècnic. I si hi ha bona visibilitat el mar també el veurem però de lluny!

Naturadventur ha dit...

Vaja, una proposta mooolt interessant...!!!Jo m'apunto!!! Pero será de veritat,no?que el dia 28.. .. .. . no se jo...jejeje

Santi Val ha dit...

Si no hi som ja improvisareu jejejee! Porta l'arnès i les cordes per si de cas jijiji!

Clara ha dit...

Ada, quina bona pinta que te aquesta sortida, jo aniria de molt gust, (clar sempre hi quan sigui ben vinguda)

Però no puc, tinc una sortida.buaaa!!llastima, esperare les vostres cronicas

Noe SLopes ha dit...

Arggggggg, solo de verte con piratas con el frio que hace me que quedado tiritando, brrrrrrrrrrr.
Quiero ir, quiero ir, aunque me coserás a palos, porque me salen agujetas hasta de pasear los perros. Que duro es el frrrrio.

Ada Xinxó ha dit...

Clara,és clar que hi ets benvinguda, ja saps si canvies de plans cap a Sabadell!

Anda Noe, no te hagas la remolona que por aquí no hace tanto frío! Además nadie te impide venir enrollada en una manta, seria divertido verte encima de la bici tan equipada!

Marc Masague V. ha dit...

Santi éts el meu ídol! tu entre tanta dona!

Santi Val ha dit...

Jejejeje!! Que et sembla!! Ja veus que per si de cas dic lo justet no fos cas...

Marc Masague V. ha dit...

M´estic impacientant..... pensava que hi hauria un contrapost dient .."INOCENTSSSSSS QUE NOMÉS SERAN 30 KM"... i aqui veig que ningú el penja.. hummmm.....
KINS NERVIS MÉS NERVIOSOS!

comprovació de paraula: mogroppr... toma ya! una mica mes i no tinc nassos a tecljar´ho

Santi Val ha dit...

jajajajaa!!! Jo també tenia esperança en deixar-ho com una inocentada i dormir placidament aquell dia però amb els que sou com no aparegui... Els quilometres estables, 80 jejejee!!!
Paraula de Comprovació: butlyhol...

Naturadventur ha dit...

80??? Estamos locos o que? Vais a acabar conmigo!!

Que ganas!! jajajajajaja