dimarts, 20 d’octubre del 2009

Ho haveu vist!

S’ha fet esperar però per fi divendres va arribar la meva nova bici, una Scott Scale 20, preciosa! Aquí la teniu:
Guapa, eh!




Dissabte vem anar-la a buscar i diumenge a provar-la tal qual havia sortit de la botiga, sense cap canvi, fins hi tot vaig sortir amb els Schwalbe Rocket Ron… que evidentment canviaré de seguida que tingui una estona.
Provant la nova adquisició


Santi, tu vigila que ho faci bé, eh!



I què millor per estrenar-la que una volta mussolenca per Collserola:




La bici és una passada, massa! Em fa una por fer-la malbé en dos dies, i és que sóc bastant maldestre i patosa amb les coses noves, però s’haurà d’aguantar perquè no la penso pas deixar tancada a casa.
Oi que fem bona parella?


Les primeres sensacions molt bones, posturalment no la noto molt diferent a l’Orbea, sí que vaig una mica rara però més que res és perquè he aprofitat per pujar el seient a una mida més adequada per la meva alçada, fins ara el portava una mica baix per uns problemes de genolls i esquena, però ja que faig el canvi el faig a lo grande, a veure... l'altra tema que em tenia preocupada eren els frens de disc i suposo que m'hi adaptaré és que 180 de davant és molt disc comparat amb els V's, temps al temps! De moment intento frenar amb un dit en lloc de 3, jejeje!
Santi que no n'hi ha per tant, el pròxim dia ho faré millor ;)


Per altra banda, el què em feia més por era gastar-me els quartos i no notar els avantatges del carbono, però aquesta por ja me l’he tret per complert, al agafar el primer camí una mica pedregós vaig notar de seguida com absorbeix el terreny, em recordava algunes sensacions que havia tingut al provar la Ghost, jo em pensava que eren pel fet de que fos una doble, no pel fet de que fos de carbono i ara he pogut comprovar que aquest hi tenia molt a veure.


Les primeres baixades

La primera punxada, després d'aquesta va venir la segona...


Tot i això, no vaig baixar ni pujar per llocs massa complicats i fins hi tot vaig caure un cop, ejem, ejem, ejem, tinc molt a millorar i sobretot em falta agafar-li molta confiança, però “todo se andará” per això que l'he comprat ara, per poder-m'hi adaptar durant l'hivern i tenir-la per mà quan comenci la temporada 2010.


Ara només em falta solucionar uns problemes respiratoris que fa setmanes que arrossego per intentar estar a l'alçada d'aquest tros de bici!


A rodar!!!

12 comentaris:

Noe SLopes ha dit...

Te apoyo completamente en el cambio de cubiertas, quita esas "Swchalble" o como se escriba, que pinchan como cosa mala jajajaja
Muy bonita la bici. No te preocupes por los frenos, yo tambien llevé mi tiempo para adaptarme cuando hice el cambio a discos, incluso me costó unas tantas caidas por frenar demasiado. Pero en poco tiempo, te olvidaras completamente de los V.
Ademas, tienes toda la pre-temporada para adaptarte a ella antes de que empiecen las cursas del 2010, asi que, como decia el Maasai: Gas a la burra xavalina!! (Gran Xavi).

Nava ha dit...

Indudablemente envidia cochina la que tiene uno, joder gran pepino Ada, muy buena bici, además bien combinada y colores super, me alegro por ti, ahora cualquiera te para, disfrútala y sacarle partido que al fin y al cabo no es persona si no un objeto, a mal tratarla con kilómetros que es lo que les va !! un saludo y força btt.

Unknown ha dit...

Jo espero que segueixi siguen un troç de bici.Cuan siguin mols troços de bici,alguna cosa no haura anat be XD

Eduardo ha dit...

Bonita adquisición, disfrútala a tope.

¡Un saludo pareja!

Eduardo

Txema ha dit...

Quina pasada de bici Ada!! Molt maca, molt bon gust!

Ara a disfrutar-la i a fer-hi molts de quilòmetres, d'aixó segur que no es queixarà l'Scoot! jeje

Que vagi bé!

cesc ha dit...

Bona makina !! Precisament jo estava al Rocabikes quan estaves provant la Scott. Estic enamorat d´aqusta marca. Ara a disfrutar-la i a cuidar-la.
Salut...

Mario ha dit...

ja era hora!!!!

A veure quin dia es troba amb la seva bessona..

Xavi ha dit...

Nenaaaaaa!! Si ja estaves amb l'èlit, ara encara més. És molt maca, si senyora, tens molt de gust. Ja t'ho mereixes, l'Orbea es mereixia reposar que l'havies fet voltar per mig món. jejeje,... Apa, a disfrutar! (Estic amb la Noe, canvia aquestes cobertes ràpid). Fins la propera! Alguna en ment?

Charlie! ha dit...

disc de 180mm!!!!! vigila al frenar no facis la "voltereta"!!!! torna als vbrake!!!!!! ;) noooooo, ja veuràs que van perfecte, bona compra!!!!!!!

angel9008 ha dit...

El Soplao os espera
Felicitats, per la bici

Montseta ha dit...

Hola Ada,
Quina pedassso bici que t´has agenciat.
Disfruta-la a tope, que veient tot el que feu segur que li treuràs profit.
Qualsevol queda amb vosaltres ara.....
Fins aviat!

Clara ha dit...

Vaja ho que et faltava Ada una bike nova, umm que chula es, estic segura que no s’avorrirà pas aquesta bike