dissabte, 9 d’octubre del 2010

3 dies de MTB dels Cingles 1ª Etapa

Doncs sí, hem anat a fer de conillets d'indies a veure què tal això de fer una cursa amb sectors selectius, sectors d'enllaç i un temps límit per completar l'etapa sense penalitzar. I aquest era l'objectiu que ens havíem marcat, primer la idea era anar tranquil en els trams d'enllaç per apretar en els sectors selectius que és a partir dels quals es fan les classificacions però quan vem veure que només teníem 4 hores per fer 63kms, vem començar a dubtar aconseguir-ho i vem veure que hauríem d'apretar tan en els trams cronometrats com a la resta.

Cap a les 7:20h ens hem plantat a Sant Feliu de Codines, recollida de dorsals, saludar als coneguts que anaven arribant, fer-la petar amb el Dani, col.locació del xip... i cap a la sortida, que es feia en grups de tres cada minut. De noies en som 4, la Sandra Santanyes, la Mercè Tusell, la Núria Espinosa i jo, uf que complicat!

Fent cua perquè ens posin el xip
El Santi amb el Dani coneixent al Toni, un altre que volta per el foro Maratonians
Amb la Sandra
Rialles abans de sortir i el sol que apuntava maneres, quina calor que hem passat avui!

Parrilla de sortida

Jo surto un minut abans que el Dani, dos minuts abans que el Santi i 6 minuts abans que les altres tres noies, així que ja m'aniran atrapant. Sortim de baixada, el Dani em passa de seguida i en un tres i no res ens trobem el primer tram cronometrat, molt tècnic, massa! Encara no m'he ubicat, no sé on sóc i ja estem baixant per unes pedres impossibles al costat de la riera, així que camino molt, em passa un munt de gent, entre ells el Santi, corro com puc, pujo a la bici, baixo... uf quin caos! S'acaba el sector selectiu i toca pujar, tot i que intento anar una mica tranquil.la per recuperar-me vaig amb les pulsaciones a tope però les cames no em responen, ni em fan mal ni tenen forces per pujar, passen del tema... Total que no he aconseguit recuperar-me que arranquem amb el segon sector selectiu, 10 kms de tram cronometrat!! I té de tot, ben complert, pepinos de pujada, corriol tècnic de pujada, bàsicament va tirant amunt i aquí em passen tots els cracks, un parell de Bicis Esteve, el Trayter i l'Heras perseguint-se, l'Ivan Oulego poc després i en un rampot el Toni Pacios a tota castanya, mare meva quina enveja que fan, jo vull volar com ells!

Però quan s'acabarà aquest tram cronometrat? A Guanta agafem un corriol molt pedregós, primer una mica de baixada on deixo un noi del Mon Bikes que s'ha quedat sense fre de davant i quan es transforma en pujada em passa la Sandra Santanyes, en un tres i no res no la veig, després de caminar en un parell d'esglaons de pujada la resta ja la puc fer muntada sobre la bici, això sí apartant-me per deixar passar un parell de motos. Uf que llarg el corriol i quan s'acaba arribem a Tres Pins, pista de baixada i per fi l'alfombreta del xip.

Pugem fins al trencall del Puig de la Creu ja agafant una mica més d'aire, i quan ja m'anava a tirar baixada avall cap a Castellar veig una fletxa taxada, apa toca pujar fins dalt del Puig, a l'ermita i baixar per els bombers.

Agafem la pista que va cap a Airesol i trobem el segon avituallament, paro, m'hidrato bé, menjo un tros de barreta i un gel que ara ve lo pitjor, pujar a Can Cadafalch per la pista que va paral.lela a la trialera de Can Cadafalch, no se'm hagués ocorregut mai pujar per aquí, però als de l'organització sí, és el 3er tram cronometrat... poc abans de sortir de l'avituallament arriba la Mercè Tusell, surto jo abans però aviat m'atrapa em comenta que a la pujada aquesta li diuen la No-puedo, perquè deu ser?

Amb la Mercè abans del No Puedo!
Inici del tercer sector selectiu...

Te uns rampots impresionants, haig de pujar a peu, les sensacions són pèssimes, la Mercè em passa i veig com s'enfila amb molta força, intento pujar tot el què puc amb bici però no tot el què m'hagués agradat, ja hi haurà dies millors. Ja més amunt una bona sorpresa, la Mariona i el Xavi animant, gràcies macus!! I per fi s'acaba l'últim tram cronometrat, n'hi havia d'haver 4 però es veu que han retallat una mica el circuit i n'han tret un, a mi ja m'està bé.

Foto gentilesa del Xavi i la Mariona, acabant el No Puedor...

Surto amb la Mercè i un altre noi, decideixo intentar no perdre-la a veure si així puc arribar amb les 4 hores i al menys no penalitzar ja que estic segura que els sectors selectius no els he fet massa bé.

Passem per Sant Sebastià de Montmajor i d'allà agafem un corriol de pujada per estalviar-nos un tros de carretera, quan pujo per pista em trobo fatal però aquest tram tècnic m'anima una mica, per arribar a dalt però acabem pujant per la carretera, no perdo la roda de la Mercè. Al Farell hi ha un avituallament, bevem, m'acabo la barreta i corriol trialero avall, per mi el millor tros, m'ho passo bé baixant i esquivant pedres i intentant seguir la Mercè, algun tram em deixa una mica però l'acabo tornant a atrapar.

Per acabar una mica més de pujada, algun altre tram tècnic amunt, un riu que travassem amb l'aigua per sota els genolls i un tram de pista en fals pla cap amunt que ens porta a la zona esportiva de la Solana, sí! Etapa acabada, al final 57 kms i 3:53, m'han sobrat 7 minutets, al menys aquest objectiu l'he complert i el Santi encara més, 3:40, li han sobrat 20 minutacos!!

Amb l'Ivan a l'arribada

I demà.... tremolem tots, és l'etapa reina, en principi 85kms i 2000 de desnivell plovent i amb un fangar important si cau tot el què diuen que caurà aquesta nit, que ens agafin confessats!!

Classificacions d'avui

luis arrufat ha dit...

vinga que vosalters podeu.....

Nava ha dit...

no pensis en el demés, que entrenen molt mes que tu, preocupat del teu estat per afrontar lo que et queda, a tots sort, molta sort, per que el que ve es important, sou un cracks, vinga ànims i foteu-li canya per tots nosaltres, tota la meva força per vosaltres, ànims !!

Xavi ha dit...

Vinga, vinga, vinga, vinga, vinga, vinga,... a pedalar!!!!

Mario ha dit...

Anims!!!!!

Ei Ada, no et desanimis, aquets gent porta tot l’any competint, tenen mes chispa i mes experiència, això es nota, jo crec que ho has fet MOLT BE, es tot un repte i tant tu com al Santi l’heu superat, he vist la classificació final i pots estar molt orgullosa..Una abraçada, ens veiem demà…

Clara, si estic molt contenta això sí molt cansada també! Al final 3a de la general, el que passa que per un problema amb les classificacions de moment no surto... espero que ho arreglin! Fins demà!!!

Annabel ha dit...

Buenuuuu...veient les fotos oficials jo diria que ho vas passar d'allò mes be!!!!! :D