dilluns, 3 de desembre del 2012

Incredible India




Gairebé 4 mesos després de l'esquinç del turmell i l'edema astragalià que em vaig fer al Iron Bike, per fi em donen l'alta, com ha costat passar-ho sobretot els dos últims mesos quan vaig haver de deixar la bici de banda. Sembla que finalment la recuperació i els factors de creixement m'han funcionat, és una sort en aquest sentit tenir a la gent de l'Institut de Quiromassatge Pablo Planellas al meu costat, gràcies per tot!

Així que el meu turmell ha volgut ser el protagonista aquests últims mesos i ha portat la batuta, així que vem anul.lar a última hora la nostra participació a una cursa per etapes que es feia a la India la MTB HIMALAYA, però tot buscant vem trobar-ne una altra que es feia un parell de mesos després, a finals de novembre quan semblava ser, que el meu turmell hauria d'estar totalment recuperat. Així que ens vem inscriure a la India Mtb, però les coses no sempre surten com voldríem i ni el meu turmell estava a punt ni la cursa finalment s'ha celebrat.

Ja em veia plantant-me a la cursa sense haver pogut entrenar durant els últims mesos quan rebem un mail de que la cursa es posposa al febrer, nosaltres però ja tenim els bitllets emesos i sense possibilitat de canvis, així que o hi anem o perdem els quartos. I com a bons catalans això mai dels mais, jejeje. Al rebre la noticia la decepció és important però se'ns acut contactar amb l'Ashish Sood, un dels membres del Hatspa Team, els organitzadors de MTB Himalaya, i els tios en dues setmanes ens proposen un pla alternatiu, fer una ruta betetera de 7 dies per la zona de l'Himachal Pradesh, als peus de l'Himalaya, en concret de Shimla a Manali, tornem a somriure, finalment les bicis ens acompanyen a la India i ara deixa de ser tant important haver pogut entrenar o no, al no ser res competitiu podem anar més tranquils i anar fent segons les sensacions del meu turmell.

Així que amb molta il.lusió i un parell de caixots ben carregats ens plantem el 22/11 a New Delhi, no hem fet mai un viatge tant llunyà, nervis, emoció i moltes ganes de descobrir coses noves. No podíem haver anar a un lloc millor, el què hem conegut de la India no ens ha decepcionat, caos a Delhi, pau a les muntanyes, colors llampans per tot arreu, temples per tots els gustos, sabors intensos i aromes indescriptibles i sobretot gent molt amable i amb un somriure sempre a punt, Namaste India! I mil gràcies a la gent de MTB Himalaya, thanks Hastpa Team!

Delhi és així
Últimes compres per Shimla abans de començar a pedalar

Solucionant petits grans problemes :)

I per fi torno a rodar!!

Si alguna cosa hem après és que elles sí que estan fortes

Indrets extraordinaris
Petits passos cap a noves cultures i tradicions

I com no, nous gustos i aromes a taula
I com sempre compartint-ho amb intensitat!



7 comentaris:

Unknown ha dit...

Encara no eu tornat i ja esteu fent enveja...

Mario ha dit...

El plat aquest verd....buff potser estava bonissim, pero...

Hector Abad ha dit...

Que guai ADA i Santi!!! La veritat que pedalar per allà es algo completament diferent, si son muntanyes i carreteres i aquí també n'hi han però l'essència no té res a veure. M'alegro que al final hagueu pogut disfrutar de la vostre passió per allà.
com diueu SALUT I RAUXA!!!

Jose Cocis ha dit...

Res mes??? No conteu mes??
Vaya aventuras que os marcais.
Salut.

Fátima Blázquez ha dit...

Me ha sabido a muy poco.... pero bueno CUANDO MAS¡¡¡???

Sara ha dit...

Hola Ada

Navegant per internet he descobert aquest blog, i ja hi estic enganxada. Jo fa uns tres anys que he començat amb la btt, per mi és tot un repte ja que feia molts i molts anys que no agafava una bici, però m'agrada tant que cada vegada intento fer una mica més. Llegir les vostres aventures m'anima i tot i que no us arribo a la sola de la sabata fan que em vulgui superà.

Felicitats per aquest blog en Català. Ja que em sembla que és l'únic que he trobat en Català sobre btt i que una de les protagonistes sigui una dona.

salut i bones pedalades

Ada Xinxó ha dit...

Hola Sara! Benvinguda al blog, ens fa molta il.lusió que ens segueixis i que hi hagi una dona més pedalant pel món!