dijous, 8 de gener del 2009

Vacances de Nadal

Ara que ja les deixem enrera posaré quatre cosetes del que han estat aquets dies de Nadal . La nostra idea inicial era el dia 28 de desembre fer la Volta al Vallès i tot seguit el 29 marxar cap a Granada de vacancetes, total 27 al matí i segueix plovent (ja porta dos dies així) ens reunim en gabinet de crisis i decidim canviar l'ordre de les coses, 28 marxem de vacances i tot just arribar el 4 fariem la marató!
De les vacances que us puc explicar... doncs que ja em pensava que aquestes alçades el tema de les tapes , de fer un beure i que et portesin jalo era llegenda urbana i no no es real i fins i tot espectacular!!
En el primer bar on anem a fer la prova(metode científic jeje) demanem dues canyes i ens planten un plat de lluç amb arròs, tremendo. Acció-reacció demanem dues canyes més i sí un altre plat però ara eren unes humils patates fregides. Total 4 canyes i el vermut 5,20 € !!

Aquest experiment, tot per la ciència és clar, va ser un constant durant les vacances i ara un cop aquí crec que em costarà trepitjar un bar per por de deprimir-me..

Com que a Granada a part de menjar també hi han altres coses , vem fer el turisme de rigor:
Visita al Albaicin, Sacromonte i els seus carrerons:

Catedrals,esglesies i altres:

I com no la joia de la corona, l'Alhambra:

No m'explaiaré a descriure el conjunt de l'Alhambra nomès dir que és brutal i que només la seva visita ja justifica el viatge.

Mes cosetes, seguint aquest entrenament tant estricte basat en la dieta Granadina (pescaito,tapas..) i begudes isotòniques (cerveses i vins) tocava complementar-ho amb un dur entrenament en alçada, on millor sinó que a Sierra Nevada!! Així que dos anys després tornàvem a esquiar!!! Per cert les pistes tremendes, el telecadira et puja fins als 3290 mt. als peus del Veleta!!!

Desprès d'uns dies esgotadors d'experiments i entrenaments atípics tornàvem a casa el dia 2 al vespre i el dia 4 finalment i amb un dia fantàstic feiem la Volta al Valles, uff això sí que va ser esgotador jejejeeje!!!!

El dia següent la veritat és que estàvem cansadets de la sortida i la idea d'agafar la bici... però no ens podiem quedar parats així que amb molt d'encert l'Ada va proposar d'anar a fer una pujadeta a la Mola.

Dilluns dia 5

Vem agafar el cotxe fins l'urbanització de Cavall Bernat i d'allà recte amunt i ven recte ja des de els primers metres fins dalt, sort que anavem ben carregats de combustible.

El temps ens va tornar a obsequiar amb un dia fantàstic on podiem gaudir de les vistes del Montseny nevat, de Montserrrat i moltes altres muntanyes!

Lo que te pujar per aquí es que és molt recte però en un moment ja ets dalt, en poc més de quaranta minuts ja ho teníem i com que tot just les cames començaven a respondre (un mal de cames els primers minuts, aixó de la bici o seràn els xoricets...) , vem decidir continuar fins a la Cova del Drac i esmorzar allà on ens vem trobar un altre 'pajaru' fent el mateix jeje:

La tornada ja va ser un altre història , tocava tornar a pujar a la Mola per trobar el camí per on havíem vingut. Aquest tros el vem fer volant no perquè tinguessim pressa sino per que es va aixecar un vent gelat que ens va fer correr amb l'esperança de recuperar temperatura, ufff quina rasca!! Ja a la baixada tocava el tradicional descens corrent, be més aviat saltant de la quantitat de pedres del camí , que va durar fins mitja baixada on el genoll de l'Ada li va dir que ja estava fart de tanta pedra i tant saltet...

En resum una sortida de poc més de dues hores on vem gaudir d'allò més!!!

Dimarts dia 6:
Avui ja no teníem excusa tocava agafar la bici però no ens podiem enredar molt ja que teníem un tradicional dinar familiar de reis. Aquesta vegada la idea va ser anar a St.Quirze i intentar trobar els camins per on va passar l'Open Natura.

Aqui la feina la va tenir tota l'Ada que és un auténtic Gps amb cames i només passant el dia de la carrera, amb totes les presses del món, va ser capaç de trobar tots els camins!!! Crec que jo l'únic camí que tenia clar era la carretera de Sabadell a St.Quirze.....

La sortida ja des dels primers quilómetres vem tenir clar que seria dureta, les cames seguien enyorant la bona vida de Granada i el terreny estava ben enfangat i a les pujades semblava que el terra absorvia la bici, quina feinada per tirar endavant!!

Però be va ser prou divertit i cansat per nomès fer 31 quilòmetres (no vaig trobar a faltar mes quilòmetres...) . Vem arribar a casa just en el moment ja que en res es posava a ploure i desprès a nevar!!!

Bé doncs això ha estat tot, ah si de Granada encara hi ha una cosa més, com que sabem que corrent no tenim massa futur (tot i que intentarem fer-ho el millor possible!!),em tirat uns curriculums aquí jejeje: http://www.carruselecologico.com/carruselcaracol.html

Caram,quins metodes dentrenament mes curiosus.