diumenge, 14 de setembre del 2008

Corró d'Amunt

Avui toca sortida amb Ribi i Noe això vol dir que la sortida serà una barreja entre una clase magistral i una copa del Mon. Lo de la clase magistral està clar, sempre que surts amb gent d'aquest nivell alguna cosa aprens encara que sigui a patir per seguir-los! Lo de la copa del món és per el ritme que haig de portar per aconseguir veure'ls ...

Així que a tres quarts de nou ja erem per Can Ribi&Noe, abans de sortir aprofito per demanar una manxa per la forquilla que ahir no s'hem va ocorrer res mes que probar de treure-l'hi pressió i li vaig treure practicament tota... Inflo i m'enduc la primera alegria del dia, Ribi&Noe que diuen que em quedi la manxa!! Gràcies companys sou els meus primers esponsors, la setmana pasada verdures isotóniques i ara la manxa!!!

El plannig de la sortida és anar a Corro d'Amunt (20 km teórics) i un cop allà fer el circuit de la Copa Catalana de Marató (35 km +-) i tornar.

Comencem la sortida , primer per el marge del riu, aquí es plà i ja es veu que el ritme serà alt... després de 'l'escalfament' enllaçem amb les rampes per superar el coll de Parpers, aquest tram ens fa patir, les rampes són dures i com que no sabem quan dura la pujada un dubte si aconseguirà mantenir el ritme per no perdrel's. Aconsegueixo pujar això sí amb les cames treient fum ja, avui el dia promet!!!

Un cop a dalt ve la recompensa, un corriol Guapíssim que te de tot, peraltes,arrels, una pasada, tot en un bosc ben tancadet, fins i tot a mig corriol passem per un lloc que sembla el 'Nus de la Trinitat dels Corriols' surten caminets de tot arreu!!!

Després de divertir-nos, una miqueta de carretera i arribariem a Corró d'Amunt amb 30 km i una mitja de 17 ... lo dit tinc les cames treient fum!!!!

Ara toca buscar les marques de la carrera per seguir el circuit, aquí el meu cap ja comença a desitjar que no les trobem, com no: les trobem !!

El circuit tremendo, es una mena de Dragon Khan , en un espai molt petit no pares de pujar ,baixar,pujar, baixar, de manera obsessiva, tremendo!!! Molt ratoner i divertit però també molt cansat... Com tot circuit pro te el seu tros de pateio inclòs, mira que són animals!!

Portem uns 15 quilometres de circuit, estic destrossadet i mort de gana (encara no hem esmorzat!!!). Amb tot al final d'una pujada veiem una pick up parada plena de gent i se'm obre una esperança.. Pos sí, sembla que estic de sort, són els de l'organització que estant marcant el camí i que fins allà han arribat, yuhuhuhuhu ja no hi ha més circuit a seguir!! Això sí que és un cop de sort perquè fer 20 km més es preveia complicat...

Així que comencem la retirada , jo pensava que seria tranquileta però ara com que no hi ha senyals tenim de guia un biker de Ravet (conegut de carreres del Ribi...) que ens porta per corriols cap a Corró, això sí la majoria de pujada!!! En defensa d'ell diré que l'última pujada ens va deixar practicament davant del bar, així que com que tot arriba en aquest món, desprès de 50km's, per fi esmorzem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quin moment de glòria , coles, entrepans , ara sí !!

Emprenem la tornada tot desfent camí , ara tocarà tornar a pujar Parpers però per l'altre banda, be com a mínim un cop superat ja estarà. Quan arribem al principi de la pujada Noe ens abandona ja que prefereix tornar rápid per carretera.

Així que ens quedem els tres enfilant muntanya amunt, sort que el Ribi és bona persona i va a un ritme més tranquil perquè el poguem seguir. Un cop a dalt , igual que a l'anada ens recompensa amb un altre serie de corriols guapíssims, així val la pena pujar!!!!!

Despres el típic tram de riera i arribem a Can Ribi&Noe, yuhuhuhhu missió complerta !!! Comencem a recollir les bicis i apareix Noe i ens diu que quan acabem , que vinguem!!

I així fem i ens trobem que la Noe havia aprofitat l'arribar abans per improvissar un dinaret per tots, oeeeeeeeeeeeee Noe !!! D'aquesta manera podem xerrar tranquilament tot dinant i no esbufegant al damunt de la bici!!!

Finalment la 'sortideta' :

84.5 Km's

Uns 1400 de desnivell +-

I una mitja de 16.5, res a veure amb les nostres habituals mitjes globeras .

Noe SLopes ha dit...

Santiiiiiii, te has perdido la marcheta de ayer. Tus bucles rubios pasarian desapercebidos entre tantas chicas. Jajaja

Por cierto, habian otros acompañantes ehhh.

Santi Val ha dit...

jejejeeje!! Es que.... espera que me pienso una excusa buena!