dissabte, 4 de setembre del 2010

Passejant a Miss.Polígono i a fer bondat


Perquè el retorn a la normalitat no fos molt dur, quan vaig arribar de treballar el dilluns el Santi m'esperava amb una sorpresa, m'havia muntat uns slicks a la bici vella, que bé! I no és que vulgui provar el tema carretera és que entre setmana arribant a casa a les 19:00h tocades és difícil sortit amb la btt perquè entre que et canvies, travesses Sabadell i arribes al bosc ja has perdut 1 hora, en canvi al costat de casa tenim el BMC, un polígon entre Sant Quirze i Sabadell on només hi ha 4 empreses i on molts ciclistes i runners van a donar voltes, la veritat és que és un avorriment, ja que la volta sencera només fa uns 2 kms però és efectiu, et poses a rodar a 5 minuts de casa. Això sí, per fer tècnica no val!


Així que aquests dies hem estat fent el hàmster, jo amb la Miss. Polígono, que tret del canvi que després de tants mesos parada està una mica rovellat, va molt bé i estic contenta de treure-la a passejar i el Santi amb la btt, a veure quan munta uns slicks a la seva Massi vella, és que només em mima a mi...

L’altra tema és que el dia ja es va fent curt i ja hem hagut de posar les llums perquè a quarts de nou la cosa ja va de baixa o sigui que d’aquí res haurem de pensar en tornar al rodillo, quin pal!

I si començava la setmana animada amb les novetats l’he acabat impedida per un accident domèstic. Ahir al matí se’m va trencar una safata de pírex a les mans, simplement el material va dir prou, no em va caure ni res, es va trencar quan l’agafava i apa tall al canto, la corresponent visita a urgències i el trastorn que tot plegat comporta. Al final el tall no ha estat gran cosa, una mica profund però sense tocar tendons ni res, per sort! És a la mà esquerra i pel dia a dia no m’impedeix fer gairebé res però per la bici... és entre el dit gros i l’índex i no puc agafar el manillar... així que de moment cancel·lada l’escapada al bike-park de la Molina prevista per demà i a veure si puc agafar la bici encara que sigui per fer una ruta pistera. Espero que se’m curi aviat que la tardor es presenta molt farcida de curses i activitats començant per la Volta a la Cerdanya el 17 i 18, espero estar recuperada, de moment a fer bondat.


4 comentaris:

david malmeto ha dit...

Se empieza por los polígonos y ya ves donde está la Noe. Poco a poco te estás acercándo al asfalto. Ya te veo con una flaca. Ah, y otra "pal" Santi. jajajaja

tHeBAlaNce ha dit...

uf! a veure si es cura ràpid la mà, i la miss poligon, jo de moment he optat pel mateix, slicks a una btt vella i rodillo directament, ja, ni poligon jajaja que em passen tots els carreteros!

JORDI ROMERO ha dit...

jajajajajaja!!! David, mucha razón llevas!!! Jo també vaig començar amb la btt-slicks al polígon d'Hostalric després de treballar i, mira ara... jajajaja
Vindreu a fer alguna cursa de la Copa Gironina?
Ada, cuida't la mà!

Clara ha dit...

Ostres Ada, això si que es mala sort, desprès del gran detall del Santi per que no deixis de rodar i muntar-te als slips i resulta que et lesiones, ja veure’s com et recuperes aviat..Cuidat