dissabte, 24 de desembre del 2011

M'han portat carbó!!!



Doncs sí, no se si m'he portat molt malament o no però sembla que finalment, ja li tocava a la pobreta, li ha arribat la jubilació a la Massi!! Crec que amb la mala vida que ha portat ho celebrarà més que jo!

Juliol del 2008
El procés de selecció ha sigut digne d'escriure un llibre, m'he autoconvençut que ja sabia la bici ideal amb infinitats de models d'allò més disparts però quan anava a fer el pas sempre hi havia algun problema, que si el pes, que si ja no la fan, el preu, la disponibilitat.... anar dubtant i anar marejant a tots els del meu voltant fins que un dia em centro del tot i dic: Aquesta es la perfecta!!! Una Flash Carbon 3 , cuadre xulo, provar la famosa Lefty i un preu prou raonable, perfecte! O no.... em torno a estampar quan comprovo que al cataleg de Cannondale del 2012 l'han suprimida!! Si vols una Flash amb Lefty has d'invertir de valent en una 2.....  inaccessible per la meva butxaca!! 
Desembre del 2011
No em rendeixo i truco a un munt de botigues, de Catalunya i d'Espanya amb l'esperança de trobar una 3 del 2011,envio mails per tot arreu i evidentment no en queda ni una, ni tan sols a fábrica!! 
Uohhhhhhhhh!!!
Aquí ja m'agafa un desanim important però penso i una d'ocasió??? obsessionat cada dia busco i miro per tots els foros fins que un dia...La trobo!!! I no una 3 sinó tot una 2 !!! Així que com un bon conte al final de totes les cabòries hi ha un final feliç, Ja tinc bici!!!!!



De moment porto poques sortides amb ella però fa pinta que ens portarem bé, sembla bona noia i tot i ser coixa es espectacular amb quina rigidesa ho encara tot! La veritat es que molt bones sensacions, molt estable i comode baixant i per la resta un mísil ja que no pesa pas gaire...


Apa ja us aniré explicant com evoluciona la relació entre nosaltres!!!

Típic flipat que et trobes per els corriols..


MOLT BONES FESTES I MOLT BON ANY NOU PER TOTHOM!!!!!!!!


PD: Mengeu molt, entreneu poc però no us despisteu gaire que en breu tindrem La Volta pel Vallès de cada any....

10 comentaris:

Xavi ha dit...

Felicitats Santi, és un maquinón!!!
Us desitjo a tu i a l'Ada unes Molt Bones Festes!!!

tHeBAlaNce ha dit...

yeep!!! ho podies haver dit que jo en sé una ben aprop!!! felicitats per aquest carbó tant bonic que t'han portat! que la disfrutaràs ho tinc clarissim!

Bones Festes parella!

Cristian ha dit...

Jo en tenia 2!!!! Ara nomes una;) maquinon, sens dubte. BON NADAL!!!

Anònim ha dit...

Tocayooo!!!

Doncs la Massi no és pas tant vella. La coixa enganxa, ja ho veuràs. Aviat farà 10 anys que hi vaig i de moment encara no he canviat.

pablo.bk ha dit...

A ver si los Reyes magos se enteran de que he sido muy malo este año y me traen tanto carbón como a tí Santi... Madre mía, a ver quien te pilla ahora.
Enhorabuena y a disfrutarla!!!

Txarly ha dit...

Enhorabuena por la máquina, ahora a disfrutarla.
Felices Fiestas!!!

david malmeto ha dit...

Enhorabuena por la compra y a disfrutarla. Felices fiestas.

totgas ha dit...

Felicitats, quina bici mes xula, jo també vui una com aquesta.
Bon any companys, el proper any tenim que fer sortir fum del carbó.

Mario ha dit...

En directe a sobre es mes xula! Aquest any intentaré protar-me pitjor..

Clara ha dit...

Jo tambe vull aquet carbó Santi..Apaa a gaudir a tope d'aqueta nova bici..